zaterdag 29 november 2014

Essence: Preview TE, Like An Unforgettable Kiss

De ene Limitied/Trend Editie ligt nog maar net (of in sommige winkels nog niet) in de winkels, of ze maken de volgende alweer bekend. Dat vind ik altijd erg fijn bij Essence. Op deze manier kan je ruim op tijd geld sparen voor de producten die jij graag zou willen.

Essence: Preview TE, Like An Unforgettable Kiss
01
Als ik deze promofoto zie, dan heb ik het idee dat deze collectie uit zal komen in het voorjaar met vrolijke pastelkleuren. Ik verwacht dat deze collectie blauwe kleuren, paarse, roze en lila kleuren zal bevatten. Typische kleuren voor in het voorjaar dus. Let's see what we got.


Essence: Preview TE; Like An Unforgettable Kiss, €1,99
es6
En ik had gelijk! Vooral hele zachte kleuren zitten in deze collectie. Het uiterlijk van de collectie is niet zo spannend, maar ik ben wel ontzettend benieuwd naar de kleurtjes. Ik vind ze erg lief en schattig uitzien zo. De namen van de kleurtjes zullen zijn:
1) 01, Nothing But Love Stoned
2) 02, Always On My Mint
3) 03, You Let My Heart Skip A Beat
4) 04, Pink Me

De namen vind ik niet zo spectaculair, maar het kan er mee door. De lakjes daarentegen, daar ben ik benieuwd naar!

Wat vind jij van deze collectie? Zou je iets willen aanschaffen van de nagellakjes? Er zijn naast de nagellakjes meerdere producten beschikbaar die ook ontzettend cute zijn! Kijk even op google om te zien wat er allemaal beschikbaar is. Zeker de moeite waard om even te kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten