zaterdag 22 november 2014

Review: Maybelline LE, Acid Wash

Momenteel ligt deze Limited Editie nog in de winkels met 50% korting dus mocht je benieuwd zijn naar deze collectie, dan kan je hem nog goedkoper aanschaffen ook! Na de vorige collectie was ik enigszins teleurgesteld bij het zien van de neonkleurtjes die ze een tijdje hadden uitgebracht. Deze heb ik dan ook niet aangeschaft. Het duurde daarna weer een tijdje voor er een nieuwe collectie uitkwam en ik zag hem al bij Beautygloss voorbij komen (die niet enthousiast was, maar haar mening over nagellak zegt niet zoveel) en ik was er wel benieuwd naar. Enkel door mijn privésituatie zijn sommige dingen een beetje uitgesteld. Toch is hier de review van deze collectie! Zou ik net zo enthousiast zijn als de voorgaande collecties? Ik was benieuwd!


Review: Maybelline LE, Acid Wash
In Nederland zijn er in totaal, net zoals altijd, 4 verschillende kleuren uitgekomen. Best aparte kleuren waar wellicht een leuke nail art mee te maken valt. Het zijn vrij lichte kleuren, maar wat mij betreft geschikt voor het hele jaar. De kleuren zijn: 1) nr245, Lilac Rebel; 2) nr247; Ripped-Tide; 3) nr248, Bleached Blue en 4) nr250; Top Splatter.

1) 245, Lilac Rebel
Het is niet echt een lilakleur als ik er zo naar kijk. Ik vind het persoonlijk meer een lavendelkleur. Gaaf lijk deze mij! Heel origineel ook en je zal het niet zo snel tegen komen als 'gewone' kleur. Ik was benieuwd hoe de ze lak zou staan.
Hmmm, ik was erg teleurgesteld bij het zien van deze eerste laag. Wat een slechte dekking! De glitters blijven amper op mijn nagels zitten en hij droogt heel raar, wel snel dat dan weer wel. Ik hoopte dat meerdere lagen mij op andere gedachten zouden brengen.
Bij een tweede laag ging het al iets beter, maar ik vond dat het nog steeds te streperig. Daarom heb ik deze laag ook iets dikker aangebracht. Toch vind ik dat de lak ontzettend snel droog. Echt een perfecte nagellak om te dragen als je weinig tijd hebt. Ja, deze zo ik zo weer kopen. Love it!


2) 247, Ripped-Tide
Ripped-Tide is een wat we verstaan onder babyblauw. Echt blauw dus. Het doet me denken aan de oceaan. Vooral door de aparte glitters die erin zitten. Ik was benieuwd naar deze lak.
Ik had gehoopt dat deze lak beter zou dekken, door de intensere kleur. Echter dat mocht ook nu niet baten. Toch vind ik de kleur erg mooi en perfect voor de winter.
Ja ook nu had ik toch weer een tweede dikke laag nodig. Echter ook nu droogde het weer ontzettend snel dus vond ik het eigenlijk niet zo erg. Ik denk dat ik deze drie de mooiste blauwe kleur vind voor deze tijd van het jaar. Past perfect bij het koude weer. Ja, ik zou deze weer kopen.


3) 248, Bleached Blue
De donkerste van de drie is Bleached Blue. Het is een ontzettend mooie standaard blauwe kleur, maar door de witte 'glitters' er door heen vind ik het een vrij unieke kleur. Je zal hem niet zo snel tegenkomen in Nederland.
Yes, that's more like it! Deze lak dekt veel beter dan bovenstaande twee lakken, Sterker nog, hij is vrijwel streeploos. Het is een mooie kleur, maar dekt nog niet 100%.
Met een wat dunnere tweede laag was ik al snel tevreden. Wat is deze kleur intens! Hij valt ook erg op en het is een kleur die je moet staan. Desalniettemin vind ik het een prachtige kleur en ook voegt deze wat toe aan de collectie. Deze zou ik ook weer opnieuw kopen/


4) 250, Top Splatte

Een topper is het zeker! Ik was het meest benieuwd naar deze variant. Hij leek me erg geschikt voor een winter nail art en ik was dus erg benieuwd om deze uit te proberen.
Dit is duidelijk mijn favoriet. Ik vind hem echt prachtig. Bij deze worden de glitters het makkelijkst verspreid en komt de lak het beste tot zijn recht. Ook vind ik het erg fijn dat de basis transparat is. Op deze manier kan je deze nagellak gebruiken voor een nail art, maar ook 'solo'.
Een tweede laag, kijk eens hoe gaaf! Ik heb een nieuwe favoriet gevonden voor dit jaar. Ik ben echt ontzettend onder de indruk. Mocht je niet de gehele collectie willen kopen, dan zou ik toch deze nog wel in huis halen. Hij is prachtig!


Maybelline LE Acid Wash is op dit moment te koop voor 50% korting. Dat betekent dat de nagellakjes slechts €1,99 per stuk zullen zijn. Ze zijn verkrijgbaar in de Kruidvat..
Ook nu ben ik weer onder de indruk van Maybelline. Als ze zo door gaan, dan gaat dit één van de meeste fijne budget nagellakmerken worden. 

3 opmerkingen:

  1. Hello there, I just discovered your blog on Google, and I like it.
    is quite useful. I'll keep an eye out for brussels sprouts.
    If you keep doing this in the future, I will be grateful. A large number of people will profit.
    based on your writing Cheers!
    minitool partition wizard crack
    audials one crack
    cinema 4d crack
    k7 ultimate security crack

    BeantwoordenVerwijderen
  2. CyberLink audio director ultra crack is an attractive and professional software for recording and editing audio files. This program is a powerful tool to edit and record audio files most professionally. CyberLink audio director ultra crack Large and reputable CyberLink products are often among the best editing programs in the form of audio and video software, so download them safely and make sure they meet your small and large audio editing needs. CyberLink audio director ultra crack has a Visual editing tool that lets you accurately synchronize voice-overs or audio effects to specific video frames. At the same time, automated dialogue replacement helps you to align post-recorded audio with your video seamlessly. CyberLink audio director ultra crack There is no need to export your modified soundtracks and then re-import them into your video project with round-trip editing. the right sound is essential to create the right atmosphere for any video or movie. Precision audio editing for video. CyberLink audio director ultra crack

    BeantwoordenVerwijderen